SMK Balai Besar Dungun Terengganu

Sepakat Menjana Kecemerlangan Berbagai-bagai Bidang

Perkhemahan Tahunan SMK Balai Besar

khemah
Jawatankuasa Kokurikulum Minggu Kokurikulum dan Perkhemahan Tahunan merakamkan jutaan terima kasih yang tidak terhingga di atas kerjasama semua pihak dalam menjayakan program ini.

20 responses to “Perkhemahan Tahunan SMK Balai Besar

  1. Fitri Fiq 4 Julai 2011 at 4:36 PM

    mmg best snguh la skul BB..tp syg aku dh lama tngal zman skul sjak thun 2008 lg dh. smakin maju smkbb lenie. Hrap bnyakkan lgi aktiviti2 sperti ini.

  2. NURLYN KASHIFA 8 Jun 2010 at 1:14 AM

    Rindu sgt2 kat SMKBB…best r khemah taun laps

  3. PiEdAH_92 5 Februari 2010 at 8:13 AM

    windu plowp mse kmoh dlu……..
    bwu 1st time ak join kmoh kt skool…..
    geng2 aku sume hapening…..
    mmang best arw….arap2 lau dieowang free ley arw ajok camping kt pnta plowp…..
    kew guane…….hahahahahahahaha

  4. syafiq4a2(2009) 23 Januari 2010 at 8:53 PM

    skolah nie memang best gilerrrr xpi nasib x baik laaaa kene buang la plakkkk huhuhuhu

  5. gurlzz_92 8 Ogos 2009 at 1:50 PM

    Best tol p’khemahan thun ni…kenangan yg mmg tak dpt d’lpe kn..huhu…

  6. fathiah mat zain 1 Ogos 2009 at 6:06 PM

    assalamualaikum semua,saya tiah.thun ni saya suka sangat terlibat dengan perkemahan tahunan.ia membuatkan saya lebih berdisiplin dan sebagainya.pengalaman,pengajaran,kenangan2 saya banyak apabila menyertai perkhemahan.huhuhuhu,apa-apa pun saya seronok.saya msih lagi teringat kengan saya bersama2 ahli bomba iaitu sakran,nazri,iem,umar,azim,zeman bizkuat,nasrulah,syamil ku,pidaus,syra,shak l,izzul,huda,sabirah,ummi,malisa,dayah,mimi,tie,dan saye juger,time kawad pun bez jugak taw.banyak pengalaman yang saya dapat………bout lawatan pgwas saye pun pergi juga.jangan jelous!k,just to say thah!i luv u all smkbbest.

  7. fathiah mat zain 1 Ogos 2009 at 5:58 PM

    assalamualaikum semua,saya tiah.thun ni saya suka sangat terlibat dengan perkemahan tahunan.ia membuatkan saya lebih berdisiplin dan sebagainya.pengalaman,pengajaran,kenangan2 saya banyak apabila menyertai perkhemahan.huhuhuhu,apa-apa pun saya seronok.saya msih lagi teringat kengan saya bersama2 ahli bomba iaitu sakran,nazri,iem,umar,azim,zeman bizkuat,nasrulah,syamil ku,pidaus,syra,huda,sabirah,ummi,malisa,dayah,mimi,tie,dan saye juger,time kawad pun bez jugak taw.banyak pengalaman yang saya dapat………bout lawatan pgwas saye pun pergi juga.jangan jelous!k,just to say thah!i luv u all smkbbest.

  8. SElipAR Jepun 26 Julai 2009 at 5:48 PM

    cuba teka mane satu saye dlm gmbar perkhemahan 2??

  9. SElipAR Jepun 25 Julai 2009 at 12:36 PM

    elow………how r u 2 day?

Tinggalkan Jawapan

